Viatge a Berlín. 2na jornada
- Friday, 30 de May de 2014
- Sin Categoria
- admin
- Sin Comentarios
La segona jornada del viatge a Berlín que els nostres alumnes fan dins del programa d’intercanvi va començar amb la visita a l’institut Ferdinand-Freiligrath, l’altra part que conforma aquest projecte.
En primer lloc, van ser rebuts per la directora, tot seguit van estar amb els alumnes del centre, que els havien preparat diverses activitats. A continuació, van dinar amb ells en el menjador escolar i van fer activitats esportives en un parc del barri de Kreuzberg, on es troba l’institut que participa en aquest intercanvi.
A la tarda, van visitar el Checkpoint Charlie, la plaça de la Gendarmenmarkt, la Bebelplatz, Galeries Lafayette, la Catedral de Santa Eduvigis i el Palau de les Llàgrimes, entre d’altres.
Després de sopar van acabar la jornada passejant pels patis de Hackecher Markt.
Categories
- 1r BAT1r d'ESO2n BAT2n d'ESO3r d'ESO4r d'ESOAMPABatxillerat ArtísticBatxillerat Científic i TecnològicBatxillerat Humanístic i SocialCFGM de Jardineria i FloristeriaESOFotosMemòria AnualNoticies Curs 2016-2017Noticies Curs 2017-2018Notícies Curs 2019-2020Notícies Curs 2020-2021Notícies Curs 2021-2022Notícies Curs 2022-2023Notícies Curs 2023-2024Notícies Curs 2024-2025PFIPreinscripció i matrículaProgramació General AnualProjecte de DireccióProjecte Educatiu de CentreProjecte Lingüístic de CentreProves PAUSecretariaSortidesVideos