
Setmana de Treballs de Síntesi 2021
- Wednesday, 16 de June de 2021
- 1r d'ESO, 2n d'ESO, 3r d'ESO, ESO
- joanfandos
- Sin Comentarios
Enguany el Treball de Síntesi ve molt carregat per a l'alumnat de 1r, 2n i 3r d'ESO. El professorat ha plantejat aquest treball com un conjunt d'activitats d'ensenyament i aprenentatge que, fetes en grup, serveixen per desenvolupar competències complexes i per comprovar si s'ha aconseguit, i fins a quin punt, que l'alumnat sigui capaç d'aplicar les competències bàsiques treballades en les diferents matèries per a la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida pràctica.
A més, integra continguts de totes les matèries en dues vessants: una de més teòrica, que es treballa al centre; i una altra, de més pràctica, que es treballa en diferents punts de Calafell. Entre les diferents propostes, hi destaca la pràctica d'esports a la mar i les visites culturals, com la del Castell o a les instal·lacions del patí català.
Mireu com s’ho estan passant!
` `
Categories
- 1r BAT1r d'ESO2n BAT2n d'ESO3r d'ESO4r d'ESOAMPABatxillerat ArtísticBatxillerat Científic i TecnològicBatxillerat Humanístic i SocialCFGM de Jardineria i FloristeriaESOFotosMemòria AnualNoticies Curs 2016-2017Noticies Curs 2017-2018Notícies Curs 2019-2020Notícies Curs 2020-2021Notícies Curs 2021-2022Notícies Curs 2022-2023Notícies Curs 2023-2024Notícies Curs 2024-2025PFIPreinscripció i matrículaProgramació General AnualProjecte de DireccióProjecte Educatiu de CentreProjecte Lingüístic de CentreProves PAUSecretariaSortidesVideos