GYMNAESTRADA’15: GRAN ESPECTACLE DE PARTICIPACIÓ!
- Sunday, 21 de June de 2015
- Sin Categoria
- admin
- Sin Comentarios
És la primera vegada que es fa un festival d’aquestes magnituds degut al gran treball de preparació, organització Qque ha hagut gràcies a la professora d’Educació Física, Mimi, la col·laboració del centre IES La Talaia, de l’Ajuntament de Calafell i, sobretot, del nombre de participants. Els grans protagonistes d’aquest esdeveniment han sigut el alumnes del IES a Talaia que, al costat de diverses entitat esportives i educatives del municipi, han fet possible aquest espectacle que porta per nom ” Thalassa: som mediteranis”. Forma part del projecte “Arts escèniques” del centre.
Espectacle gimnàstic, on han intervingut modalitats com la dansa, la gimnàstica rítmica, acrobàcies… la música i les corals embolcallant-ho tot de màgia i alegria.
Hem gaudit d’un espectacle de participació i col·laboració. Us felicitem pel gran treball realitzat i us donem les gràcies a tots i totes!!!
Categories
- 1r BAT1r d'ESO2n BAT2n d'ESO3r d'ESO4r d'ESOAMPABatxillerat ArtísticBatxillerat Científic i TecnològicBatxillerat Humanístic i SocialCFGM de Jardineria i FloristeriaESOFotosMemòria AnualNoticies Curs 2016-2017Noticies Curs 2017-2018Notícies Curs 2019-2020Notícies Curs 2020-2021Notícies Curs 2021-2022Notícies Curs 2022-2023Notícies Curs 2023-2024Notícies Curs 2024-2025PFIPreinscripció i matrículaProgramació General AnualProjecte de DireccióProjecte Educatiu de CentreProjecte Lingüístic de CentreProves PAUSecretariaSortidesVideos