Truca'ns al 977 15 92 33

Eleccions al consell escolar

Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir del dia 4 de novembre s’inicia el procés de renovació dels membres al  consell escolar.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

El  cens electoral del sector de pares i mares o tutors de l’alumnat es publicarà al taulell d’anuncis  entre els mòduls 1 i 2  del centre fins al dia 14 de novembre.  Cal que comproveu les vostres dades a fi de poder votar el vostres representants el proper dia 24 de novembre de 2014 a partir de les 8 hores al despatx de l’AMPA al mòdul 1.

Les possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals es faran mitjançant escrit dirigit al director entre els dies 5 i 7 de novembre al despatx d’administració.

Les candidatures es podran presentar fins al dia 13 de novembre al despatx d’administració on se us facilitarà la documentació adient.

El nombre de representats que renoven del sector de pares i mares o tutors de l’alumnat  és 2.

El sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals del sector de pares i mares d’alumnes es farà el dia 7 de novembre a les 9 hores al despatx del director.

Tota la informació corresponent al procés la podeu trobar a l’adreça web:www.gencat.cat/ensenyament/familiaiescola o a través del bloc del centre on teniu publicat el calendari de les eleccions al consell escolar.


Publicar un Comentario