Truca'ns al 977 15 92 33

El 31 d´octubre, sortida per commemorar “l´ Esmorzar saludable”

El proper 31 d´octubre el centre farà una sortida per continuar amb la promoció de  “l´Esmorzar saludable” entre els nostres alumnes. Per això, cada curs té previst fer un recorregut diferent, acompanyat d´un grup de professors.

Concretament, els alumnes de 1r d´ESO aniran a la Torre de la Talaia, els de 2n a la Pedrera de Bellevei, els de 3r a la desembocadura del Foix (Cubelles) i els de 4t faran una excursió des de Sigtes fins a Vilanova i la Geltrú per la serralada.

Cada curs surt a una hora i lloc concret:

-Alumnat de 1r d´ESO: Surten a les 8.30 des de l´escola de primària Mossèn Cinto

-Alumnat de 2n d´ESO: Surten a les 8 hores des de l´escola de primària Mossèn Cinto

-Alumnat de 3r d´ESO: Surten a les 8 hores des del port de Segur de Calafell

-Alumnat de 4t d´ESO: Surten des de l´estació de tren de Segur de Calafell (aquesta activitat costa tres euros, que s´han de pagar a la professora d´Educació Física com a màxim fins al 23 d´octubre)

Tots els grups acabaran l´activitat al voltant de les 14.30 hores i cadascú ho farà al lloc d´on ha  començat l´activitat

Cal dur aigua, motxilla i calçat i roba adequada per fer aquesta activitat, que busca incentivar el treball en grup i fomentar d´una manera pràctica la importància de fer un esmorzar saludable.


Publicar un Comentario