Truca'ns al 977 15 92 33

Campanya de reciclatge per ajudar a combatre una malaltia rara

El centre participa en una campanya de recollida de material d’escriptura utilitzat per ajudar a combatre la malaltia de la Síndrome de Dravet.

Concretament, l´institut està recollint tot tipus de material d´escriptura ja gastat (bolígrafs, retoladors, subratlladors,..) que es destinen al reciclatge i, els diners rebuts per aquesta tasca, es destinaran a col.laborar amb la lluita contra la Síndrome de Dravet (una malaltia rara que, malauradament, pateix un nen del municipi). Amb aquest motiu, el centre fa una crida  a la participació de l´alumnat, les seves famílies i el professorat del centre.

 

 

Per aquelles persones interessades a conèixer més sobre aquesta iniciativa,  on es barreja la solidaritat i la cura del medi ambient, entreu al  web  www.terracycle.es


Publicar un Comentario